Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive CRUISE+ECC+LM-17

€ 3.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.262 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Distinctive CRUISE+ECC+LM-17


€ 3.945,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.262 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Jong
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haadwei 58
Postcode 9104 BH
Plaats
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)511 - 421282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dejong-damwoude.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Distinctive CRUISE+ECC+LM-17


- Kenteken: 65-RHZ-3
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 28-07-2025
- Tellerstand: 168262 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Grigio Grafite
- Motorinhoud: 1248 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199B4000
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 3.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Bijzondere opties & accessoires

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Multimedia-voorbereiding

Pakket: Premium Pack

- Armsteun voor
- Cruise control
- Electronic climate control
- Parkeersensor achter

Pakket: Pack Sport

- Achterspoiler
- Mistlampen voor

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


AUTO KOMT ONGEVEER 11-07-2024 BINNEN!!

Opties op deze auto:
65W Blue&Me(TM) Bluetooth carkit met spraaksturing, SMS-lezer en aansluiting MP3-speler
709 Multifunctioneel stuurwiel met audio- en telefoonbediening
68R TomTom-voorbereiding: aansluiting op bovenkant dashboard voor TomTom-navigatiesysteem
5DK Metallic lak 669 Grigio Grafite
Pack Sport 1
-Achterbumper met diffusor
-Aluminium sportpedalen
-Bekleding in stof Sport, zwart/zwart of zwart/rood
-Instrumentarium met witte verlichting
-Lichtmetalen 17" velgen Sport Plus met 215/45* banden
-Mistlampen vóór
-Remklauwen vóór en achter gespoten in Rosso Alfa
Pack Premium
-Armsteun vóór met opbergvak
-Automatische dual-zone Climate Control inclusie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie