Alfa Romeo Mito 0.9 TWINAIR BUSINESS SUPER NAVI/CRUISE/PDC/18LMV/NL-AUTO
€ 13.400,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.635 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.635 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gert van Keulen |
Contactpersoon | Gert van Keulen |
Adres | Traasterdijk 1 |
Postcode | 7437 RZ |
Plaats | Bathmen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 540719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gertvankeulen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer mooie en Sportieve Alfa-Romeo Mito 0.9 TwinAir Business Super uit 2018 met slechts 78.000 km! Originele NL-Geleverde auto, Faceliftmodel, Voorzien van o.a: Airco-Climatecontrol, Multimediasysteem met Navigatie en Bluetooth telefoonaansluiting en DAB+ Tuner, Cruisecontrol, 18"Lichtmetalen Velgen met 4 nieuwe Banden, Sportstoelen met stof/alcantara bekleding, Parkeersensoren achter, Boordcomputer, Sportstoelen, 6-Bak etc.. Alle Boekjes en 2 sleutels compleet aanwezig! Mito met Fantastische uitstraling! Deze auto is door ons al Rijklaar gemaakt, en kan dus direct worden afgeleverd!
Onze prijzen zijn altijd VOLLEDIG RIJKLAAR met de zekerheid van:
ï€ 3/4 Afgeleverd met onderhoudsbeurt* volgens fabrieksvoorschrift,
ï€ 3/4 BOVAG 40-puntencheck,
ï€ 3/4 Nieuwe APK (indien van toepassing),
ï€ 3/4 Aircoservice,
ï€ 3/4 Kilometerstandgarantie,
ï€ 3/4 Gereinigd en gepoetst tot showroomstaat,
ï€ 3/4 Inruil mogelijk,
ï€ 3/4 12 MAANDEN volledige BOVAG-garantie.
*Onderhoudsbeurt volgens schema incl. alle hieruit voorkomende kosten, b.v. vervanging van de distributieriem (indien binnen 1 jaar noodzakelijk), nieuwe banden, remmen, accu, enz. Kilometerstandgarantie en Gratis vervangend vervoer tijdens garantieperiode.
Wij adverteren met -volledig rijklaar- prijzen! U weet dus direct waar u aan toe bent. Dus geen verrassingen achteraf! Geen bijkomende kosten voor rijklaar maken!
Autobedrijf Gert van Keulen is officieel Hella Service Dealer en 100% Onderhouden-Expert dealer. Wij verzorgen graag het complete onderhoud van uw privé en zakelijke auto. Wij zijn BOVAG-lid en specialist in alle merken. Tevens Lease Service Partner. Meer informatie? Kijk op www.gertvankeulen.nl - Graag tot ziens in onze showroom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.