Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Quadrifoglio - 510 PK
€ 56.990,-
Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.200 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.200 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Global Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driebanweg 15 |
Postcode | 1607 ML |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11921641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.global-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/35 R19
Bandenmaat achter: 285/30 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 307 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 202 x 143 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.150 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Misschien wel een van de mooiste auto's op de markt die nog steeds in productie is. Wat een geweldenaar!
Argento Silverstone in combinatie met de 19" inch lichtmetalen velgen ''Quadrifoglio Antraciet'' is in onze ogen de juiste configuratie. Het hart van de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio is een benzine aangedreven 2.9 liter 6 cilinder bi-turbo motor met een 90° V opstelling. De motor levert 510 pk en 600 Nm koppel tussen 2.500 en 5.000 tpm. Het is een compleet nieuwe motor welke is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Ferrari. Met een blok geheel uit aluminium is hij niet alleen buitengewoon krachtig, maar ook lichtgewicht.
Voorzien van o.a:
- Achteruitrijcamera
- Parkeersensoren
- 19''
- Carbon interieurlijsten
- Adaptieve cruise control
Voor vragen kunt u contact opnemen via 06-54321396 of nick@global-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.