Alfa Romeo Giulia 2.2 Eco Business CRUISE CLIMA NAVI BLEUTOOH LANE ASSIST NAP LMVELGEN KEYLESSSTART
€ 15.994,-
Bouwjaar | 09-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.109 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Alfa Romeo Giulia 2.2 Eco Business CRUISE CLIMA NAVI BLEUTOOH LANE ASSIST NAP LMVELGEN KEYLESSSTART
€ 15.994,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.109 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar Oss |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dommelstraat 49-D |
Postcode | 5347 JK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33442641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaross.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 202 x 144 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.349 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 724 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Garanties en financieringen zijn in de meeste gevallen mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Inruil van uw huidige voertuig is in de meeste gevallen mogelijk.
Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak, graag bellen voor een bezichtiging. (0633442641)
Hoewel de informatie in onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site/advertenties kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.