Alfa Romeo Giulia 2.0t Sprint veloce pack
€ 32.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-02-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.096 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.096 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fiat, Alfa Romeo en Fiat Professional dealer Het Autohuis B.V |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Dr. H.G. Scholtenstraat 45 |
Postcode | 1508 EB |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6164130 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hetautohuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2020 - feb. 2023
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 186 x 144 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.404 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 50 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.