Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 32.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Iwan Hegeman Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Houtakker 2 |
Postcode | 6681 CW |
Plaats | Bemmel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7601010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iwanhegeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 56 km
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 185 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ra00 moritz leder charcoal/charcoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Iwan Hegeman Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wij berekenen GÉÉN extra rijklaarmaak kosten bij onze occasions!
Onze auto`s worden, vanaf € 4.500,- vraagprijs, indien nodig , wel afgeleverd met de onderhoudsbeurt volgens het onderhoudsschema, nieuwe Apk-keuring.
12 maanden BOVAG-garantie is bij ons standaard!
Wij vragen Uw begrip dat wij geen auto's kunnen reserveren. Neem voordat U vertrekt contact met ons op, om er zeker van te zijn dat de auto van uw keuze nog beschikbaar is. Rekening houdend met uw reistijd houden wij dan de auto voor U vast.
Heeft U interesse in deze auto? Of in een andere occasion van Iwan Hegeman Autobedrijf?
U bent van harte welkom in onze showroom waar U, in alle rust, de auto kunt bekijken.
Wij hebben altijd een ruim aanbod aan occasions van diverse merken.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de inhoud van de website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.