Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 390.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 390.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Groothandel Waalre B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dintel 11 |
Postcode | 5684 PS |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46902702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelwaalre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 676 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Kijk voor alle foto's op www.autogroothandelwaalre.nl
Look for all pictures at www.autogroothandelwaalre.nl
Exportprijs EX BPM!!!!
Duitse brief kost €150,-
Deposit bij registratie is €500,-
NL prijs is €4950,-
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor Alle Foto's op www.autogroothandelwaalre.nl
Look for all pictures at www.autogroothandelwaalre.nl
Alle Fotos finden Sie unter www.autogroothandelwaalre.nl
Wij zijn een groothandel die zich vooral richt op verkoop voor export. De meeste auto's staan dan ook als Exportprijs EX BPM of EX BTW geadverteerd. Lees goed de advertentie voor je reageert.
Alleen telefonisch reactie met nummerherkening wordt serieus genomen.
Email en anonieme nummers worden niet beantwoord.
Wij verzorgen de juiste papieren voor export.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Voor meer info bel 06-46902702
Wir sind ein Großhändler, der sich hauptsächlich auf den Verkauf für den Export konzentriert. Die meisten Autos werden daher als Export EX BPM oder EX VAT angeboten. Lesen Sie die Anzeige gut, bevor Sie antworten.
Nur die Telefonantwort mit der Nummernerkennung wird ernst genommen.
E-Mail- und anonyme Nummern werden nicht beantwortet.
Wir liefern die richtigen Papiere für den Export.
Wir sind nur nach Vereinbarung geöffnet.
Unsere nummer ist 00316-46902702
We are a wholesaler that mainly focuses on sales for export. Most cars are therefore advertised as Export EX BPM or EX VAT. Read the ad well before you respond.
Only telephone response with number recognition is taken seriously.
Email and anonymous numbers are not answered.
We provide the right papers for export.
We are only open by appointment.
For more info call 00316-46902702
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.