Bouwjaar | 11-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.292 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.292 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage C. Vink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herenweg 65 |
Postcode | 2361 EG |
Plaats | Warmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3011491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevinkwarmond.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 178 x 144 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Volvo C30 komt uit 2011, werd geleverd van 01-01-2011 tot 31-08-2012 en kostte toen € 21,995.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (146 PK) en een cilinderinhoud van 1999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.60 liter per 100 km en hij weegt 1229 kg. De wegenbelasting bedraagt € 165.- per kwartaal.
Wij brengen geen rijklaarmaakkosten of afleveringskosten in rekening.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.