Volkswagen Passat Variant 3.2 V6 Highline Business 4M |BOMVOL|UNIEK|ZEER MOOI|YOUNGTIMER|
€ 9.999,-
Bouwjaar | 24-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.183 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Pasma B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oastkern 35 |
Postcode | 9288 XJ |
Plaats | Kootstertille |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 745159 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pasma-bv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2010
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.690 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 238 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,1 l/100km (1 op 7,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Basispakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
YOUNGTIMER
Uniek volle Volkswagen Passat met de 3.2 V6 FSI
Binnenkort een volledige foto reportage op onze site.
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen Passat Variant levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Het is een auto met 196183 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2008. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. Dankzij de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. De leren bekleding is niet alleen mooi om te zien, maar zorgt ook voor comfort en een rijke uitstraling. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het cd-wisselaar en het navigatiesysteem. Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Passat Variant. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Een mooie eigentijdse optie is de keyless entry: zonder sleutels gaan alle sloten open zodra u in de buurt bent! Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.