Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline AUTOMAATCAMERADIGI DASH
€ 17.950,-
Bouwjaar | 25-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.178 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.178 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Yorta Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stevinweg 11 |
Postcode | 7741 KT |
Plaats | Coevorden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18578708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yorta-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline AUTOMAAT*CAMERA*DIGI DASH
- Kenteken: G-505-JR
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 15-04-2026
- Tellerstand: 164178 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZE
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1351 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 183 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Keyless entry
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
- Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Band
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.