Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE | Panoramadak | 360° Camera | App-Connect
€ 23.495,-
Bouwjaar | 25-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dahab Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cookweg 21 |
Postcode | 4462 HE |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 217669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dahabautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - dec. 2017
Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
De Volkswagen Passat Variant is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Met zijn lederen bekleding is deze auto comfortabel en stijlvol. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen, die bovendien zijn uitgerust met massagefunctie. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing en donker getint glas achter.
Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst en regensensor.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Neem gerust contact met ons op voor meer informat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.