Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfort Executive Line BlueMotion nette automaat met trekhaak
€ 5.990,-
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.316 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfort Executive Line BlueMotion nette automaat met trekhaak
€ 5.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.316 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Griffioen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordeindseweg 362 |
Postcode | 2651 LN |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5110260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogriffioen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2012
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Duitse auto's zijn wereldberoemd om hun precisie, luxueuze comfort en betrouwbaarheid. Laat je verwonderen door deze krachtige, in perfecte staat verkerende Volkswagen Passat Variant. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Ondanks zijn zuinigheid, levert de benzinemotor van deze Volkswagen uitstekende prestaties. In een stilstaande file hoeft de motor niet te lopen. Het start-stopsysteem zorgt dat de motor weer start als de rij weer in beweging komt. Verder is de Volkswagen uitgerust met: elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing en dakrails.
Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De regensensor is alert op iedere druppel op de voorruit en stuurt het ruitenwissersysteem aan naar gelang de hoeveelheid neerslag. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Met buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes is deze auto helemaal compleet.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. Banden moeten altijd op de juiste spanning zijn. Daarom is deze Volkswagen Passat Variant voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn voor een proefrit alleen op afspraak open - Onze openingstijd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.