Volkswagen Passat 1.6 FSI Trendline HANDEL/EXPORT
€ 1.999,-
Bouwjaar | 23-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.739 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.739 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schuldink automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pieter mastebroekweg 1 |
Postcode | 7942 JZ |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41821021 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | schuldinkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Handel export, motor loopt onregelmatig bij warme motor.
Volkswagen Passat 1.6 FSI Trendline HANDEL/EXPORT
- Kenteken: 78-XN-DN
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat
- APK tot: 02-05-2025
- Tellerstand: 268739 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BLF
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1361 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Autotelefoon voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Handel export, motor loopt onregelmatig bij warme motor. Ketting van tijd?
voor de particulier die toch een gokje wil wagen bij de auto.
- wij maken de auto niet verkoopklaar
- wij geven geen enkele vorm van garantie op de auto
- onze afleverpakketen zijn niet beschikbaar voor deze auto
Bel vandaag nog om deze auto te ervaren!
Welkom bij Schuldink Automotive! Jouw mobiliteit, onze zorg.
Handig om te weten
- Uitsluitend geld per bank.
- Bel altijd van tevoren, wij kunnen afwezig zijn of de auto kan tussentijds verkocht zijn.
- Wij werken met geautomatiseerde advertentie systemen. Hierdoor kan het voorkomen dat er fouten in staan. Wij stellen ons hier niet aansprakelijk voor.
Wie is Schuldink Automotive?
Bij Schuldink automotive verkopen wij geen auto's, wij verkopen mobiliteit. Elke dag kopen we auto's in. En worden er uren gespendeerd aan het rijklaar maken van verkochte auto's. Deze auto's willen wij zo snel en goed mogelijk de weg op hebben. Met maar 1 doel. Een blije maar vooral mobiele klant.
En daarom maken wij met u de volgende drie beloftes:
- minimaal 10 maanden apk
- gratis aflevercheck
- Alle inruil is mogelijk
Al meer dan 1000 klanten hebben deze beloftes mogen ervaren. En zijn, mobiel.
Adres en openingstijden
Maandag tot vrijdag: 10:00 tot 17:00
Zaterdag: 9:00 tot 14:00
Schuld
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.