Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Connected Series HybrideClimaNaviCruise
€ 13.900,-
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.717 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.717 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ben Bakker Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 46 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 659655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.benbakkerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2016 - jan. 2016
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 170 kW (231 PK)
Vermogen elektromotor(en): 55 kW (75 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
De Passat GTE heeft elegantie. Alleen al door de sfeervolle verlichting, de chique blauwe bekleding 'Weave' en de stijlvolle details in aluminium en zwarte hoogglans. Het innovatieve entertainmentsysteem zorgt voor comfort en ontspanning tijdens elke rit. Een auto met klasse, alleen al door het efficiënte rijgedrag. De Passat GTE is uiterst ambitieus. En dat blijft niet bij woorden. Hij is de ruimste in zijn klasse en blinkt uit op zowel de korte als de lange afstand. Tot 50 kilometer puur elektrisch en meer dan 1.000 kilometer hybride. (fabrieksopgave)
U herkent de Passat GTE direct aan de subtiele details. Van de blauwe bies boven de koplampen tot de deels blauw gelakte remmen. Let ook op het geïntegreerde GTE-logo en de bijzondere vormgeving van de LED-verlichting en de grille. Het markante ontwerp van de bumpers en de fraaie zwarte luchtinlaat maken het helemaal af.
Deze origineel in Nederland geleverde auto heeft een tellerstand van 215.717 kilometer en is van het bouwjaar 2016. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat. In deze auto vindt u een benzine- + elektromotor en een automatische transmissie. Een goede zithouding is essentieel voor een fitte rit. Daarom is deze auto uitgerust met comfortstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De Volkswagen is standaard voorzien van: sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.