Volkswagen Id.4 77 kWh lage bijtelling of ¤2.000,- subsidie
€ 35.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.011 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.011 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jac & Co BV New Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aalbos 4 |
Postcode | 1721 PL |
Plaats | Broek op Langedijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25354253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 501 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 163 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.024 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 77 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 75 km actieradius per uur, compleet vol in 21 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 530 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,369261477046 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Sinds september 2024 heeft de overheid de subsidiepot voor gebruikte EV's weer aangevuld met €23 miljoen. Als particulier kunt u weer gebruik maken van de €2.000,- subsidie mogelijkheid. Onze ID4 valt in deze categorie!! Check www.rvo voor de voorwaarden.
Ook voor de zakelijk rijder is deze ID4 zeer interessant omdat deze maar 12% bijtelling heeft over € 44.125,- en dit komt neer op maar € 178,- per maand**. Deze is geldig tot 04-2026! dus kom langs en profiteer snel.
Met de grote 77 kW accu geniet u van de grootste actieradius. Afhankelijk van buiten temperatuur en gebruik haalt u hiermee een bereik van minimaal 365 km in de winter tot meer dan 500 km in de zomer. Tevens zit hij bomvol met lekkere accessoires waaronder een sport interieur met half leer/stoffen stoelen, verwarmd sport stuur en stoelen, LED koplampen en Led achterlichten, Full map navi met snelheidsherkenning systeem, Apple Carplay, stereo systeem met DAB tuner, adaptieve cruise controle, file assistent, rijstrook sensor met correctie, automatische inparkeer hulp, etc.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ons ook mailen met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
Let wel, wij ontvangen dagelijks veel mail dus een belletje heeft de voorkeur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.