Volkswagen Golf 2.0 TSI Clubsport GTI
€ 38.440,-
Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.988 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.988 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2022
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Ledig gewicht: 1.451 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
VW GTI Clubsport TSI 2022 | FABRIEKSGARANTIE T/M 2027 | KEYLESS | CAMERA | PANO | DIGITAL COCKPIT | NURNBURGRING | SFEERVERLICHTING | ALCANTARA | En nog veel meer...
De Volkswagen Golf GTI Clubsport TSI uit 2022 is een high-performance versie van de iconische Golf GTI, bekend om zijn krachtige motor, sportieve rijgedrag en geavanceerde technologie. Dit model biedt een unieke combinatie van dagelijkse bruikbaarheid en opwindende prestaties, ideaal voor autoliefhebbers die op zoek zijn naar meer dan een standaard hatchback.
De GTI Clubsport is uitgerust met een 2.0 liter TSI viercilinder turbomotor die maar liefst 300 pk en 400 Nm koppel levert. Deze krachtbron is gekoppeld aan een 7-traps DSG automatische transmissie, die zorgt voor snelle schakelmomenten en een vloeiende rijervaring. Dankzij deze krachtige aandrijflijn accelereert de Clubsport van 0 naar 100 km/u in slechts 5,6 seconden, met een topsnelheid van 250 km/u (elektronisch begrensd). De voorwielaandrijving wordt ondersteund door een elektronisch sperdifferentieel (VAQ), wat zorgt voor verbeterde grip en bochtenstabiliteit.
Qua brandstofverbruik biedt de GTI Clubsport redelijke efficiëntie gezien zijn prestaties, met een gemiddeld verbruik van ongeveer 7,4 liter per 100 km en een CO2-uitstoot van rond de 168 g/km. Dit maakt hem geschikt voor zowel dagelijkse ritten als sportief rijden.
Het exterieur van de Golf GTI Clubsport onderscheidt zich door een agressiever en aerodynamischer ontwerp in vergelijking met de standaard GTI. Kenmerkende stijlelementen zijn onder andere de specifieke Clubsport-bumpers, bredere luchtinlaten, een opvallende achterspoiler en 19-inch lichtmetalen velgen. LED-koplampen en -achterlichten, evenals dubbele uitlaatpijpen, versterken de sportieve uitstraling van de auto.
Binnenin biedt de GTI Clubsport een sportief en modern interieur met hoogwaardige materialen en afwerkingen. De sportstoelen zijn bekleed met een combinatie van stof en alcantara en bieden uitstekende zijdelingse steun. Het multifunctionele lederen stuurwiel is afgevlakt aan de onderkant en voorzien van rode accenten, wat bijdraagt aan de sportieve ambiance. Het interieur is verder uitgerust met het nieuwste Volkswagen Digital Cockpit Pro-systeem, inclusief een 10,25-inch digitaal instrumentenpaneel en een 10-inch infotainmentscherm met navigatie, Apple CarPlay, Android Auto en DAB
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.