Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 pk STYLE | DSG | Pano Dak | Clima | Navi | Trekhaak Afneembaar |

€ 27.199,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.686 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 pk STYLE | DSG | Pano Dak | Clima | Navi | Trekhaak Afneembaar |


€ 27.199,-

Algemeen

Bouwjaar 13-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.686 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bourguignon
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Brege 4
Postcode 9101 PW
Plaats Dokkum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)519 - 228090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - aug. 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 8 kW (11 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 1.200 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bourguignon Dokkum is officieel servicedealer van Volkswagen, ¦KODA, SEAT en VW Bedrijfswagens en Cupra.

Wij beschikken altijd over een gevarieerde voorraad occasions en bieden deze aan voor een scherpe basisprijs. De basisprijs is inclusief een geldige APK, de kosten tbv de tenaamstelling en een controle van de vloeistoffen en de bandenspanning. Daarnaast kunnen wij u optimaal van dienst zijn met aanvullende garantie- en servicepakketten. Wat voor de een belangrijk is, telt voor de ander veel minder. Wij kunnen u twee service pakketten aanbieden; comfort en uitgebreid. In de pakketten zijn altijd de volgende punten inbegrepen: een onderhoudsbeurt volgens schema, 130 punten inspectie, minimaal 6 maanden garantie en reconditionering van het interieur en exterieur. Vraag de verkoper naar de voorwaarden.
Dus ook als u niet uit het noorden komt, is een bezoek aan ons occasioncenter een ritje naar Dokkum zeker waard!
Heeft u vragen, pak dan vooral de telefoon en bel 0519 - 228090 zodat we u snel verder kunnen helpen.
Arjen en Geert Hendrik staan voor u klaar!
Uiteraard kunt u ons ook rechtstreeks bereiken op:
Geert Hendrik Eekkerk 06-20000537
Arjen Kingma 06-53430161
We staan graag voor u klaar!

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Bourguignon niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie