Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.422 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.422 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Mijdrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 48 |
Postcode | 3641 RM |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 230350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2020
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 178 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Wat een unieke en complete auto zeg deze Toyota Prius + 7 persoons 1.8 Hybrid Business Plus uitvoering in de prachtige kleur Platinum peark white. Afkomstig van de 2e eigenaar en volledig Toyota dealer onderhouden. De Prius + is zeer royaal uitgevoerd met opties en extra's zoals: Half lederen en half alcantara bekleding, Parkeersensoren voor en achter, Panorama-dak, Trekhaak, Navigatie, Bluetooth, Parkeercamera, DAB radio, Head up, display, Automatische verlichting, Regensensor, Adaptieve cruise control, Volledig elektrische bestuurderstoel met lendesteun, Panorama-dak, Stoelverwarming voor, Dashcam-camera, Climate control, Elektrische ramen voor en achter, Elektrisch inklapbare buitenspieges, Zonwering achter, Stootlijsten, en nog veel meer!!
Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. garantie en onderhoud t.w.v. € 599,-, hiervoor ontvang u het volgende: Toyota garantie tot 10 jaar*, Volledige onderhoudsbeurt, geldige APK, registratie, volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur, halve tank brandstof, pechhulp pas 24/7 Europa en de Van Ekris voordeel pas.
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.