Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.251 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
€ 32.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.251 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MisterGreen Lease |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bloemendalerweg 30 |
Postcode | 1382 KC |
Plaats | Weesp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15516943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mistergreen-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 315 kW (428 PK)
Vermogen elektromotor(en): 310 kW (421 PK)
Aandrijving
Actieradius: 565 km
Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/45 R20
Bandenmaat achter: 275/45 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 227 x 168 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.374 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 3.021 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 100 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 101 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 412 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,699115044248 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor de beschikbaarheid, om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Bij ons bent u verzekerd van volledige transparantie en betrouwbaarheid. Wij zijn de eerste eigenaar van al onze auto's, inclusief deze prachtige Tesla. Dit betekent dat we een gedetailleerd en inzichtelijk onderhoudsverleden kunnen bieden. U kunt met een gerust hart instappen, wetende dat uw nieuwe Tesla altijd uitstekend is onderhouden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie of een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model X | Het kan dus wél
Het is altijd hetzelfde. Eerst toont een fabrikant een veelbelovend studiemodel vol technische hoogstandjes en revolutionaire ideeën. Maar wanneer die auto daadwerkelijk op de markt komt, is het gedaan met de vernieuwing. De techniek zou nog niet productierijp zijn, de markt zou er nog niet klaar voor zijn of de productie zou te kostbaar zijn. Tesla bewijst dat het wél kan met de Model X.
Wat conventionele fabrikanten niet lukt, lukt Tesla wel. De Model X is namelijk snel en milieuvriendelijk, vernieuwend en bruikbaar, ruim en begeerlijk. En vanaf nu gewoon te koop.
Plus
- krankzinnig snel, superschoon
- uitstekende rijeigenschappen
- vernieuwend
Min
- hoofdsteunen te hard en te laag
- beperkte (been)ruimte achterin
- matige bouwkwaliteit
Conclusie
Na een proefrit met de Tesla Model X lijken alle andere auto's op slag achterhaald. Want de Model X biedt het allemaal: vleugeldeuren, een panoramische voorruit, tot zeven zitplaatsen, een futuristisch ontwerp, de beste automatische piloot van dit moment, een Internet-verbinding, een uitmuntend weggedrag, een hoog aanhangergewicht, vierwielaandrijving, een oorstrelend audiosysteem, de prestaties van een sportwagen, een (directe) uitstoot van nul, minimale gebruikskosten en maximaal belastingvoordeel ("bijtelling").
Toch is de Model X geen perfecte auto. Gezien de stevige prijs, ontbreekt het gevoel van weldaad. De gebruikte materialen, de bouwkwaliteit en enkele ergonomische missers verraden dat Tesla een jong merk is. Wanneer dat echter wordt afgezet tegen de vele voordelen, is er maar één conclusie mogelijk: het kan dus wél!