Bouwjaar | 20-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.821 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.821 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Honders Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chamotte 10 |
Postcode | 4191 GT |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14753355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hondersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 170 x 151 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Voor meer foto's verwijs ik u graag naar onze Website Hondersautomotive.nl
Voorruitfolie kan op verzoek verwijderd worden.
Laatste beurt op: 08-08-2024
Nieuwe banden op: 08-08-2024
Highlights:
Apple CarPlay: Geniet van naadloze smartphone-integratie en toegang tot uw favoriete apps en muziek.
Twee-Tone Kleur: Opvallend en stijlvol met een grijze carrosserie en een zwart dak.
Parkeersensoren: Parkeren wordt een fluitje van een cent met ingebouwde parkeersensoren.
Navigatiesysteem: Altijd op de juiste weg met het ingebouwde navigatiesysteem.
Cruise Control: Geniet van ontspannen ritten met de geïntegreerde cruise control.
Automaat: Comfortabel rijden met de automatische transmissie.
Beschrijving: Deze Suzuki Swift 1.2 Dynamic uit 2014 is een ware blikvanger met zijn unieke twee-tone kleurstelling en moderne voorzieningen. Met slechts 36.000 km op de teller, is deze auto zo goed als nieuw en biedt hij een combinatie van stijl, comfort, en technologie die moeilijk te evenaren is.
De Swift is ideaal voor zowel stadsritten als langere afstanden, dankzij de betrouwbare 1.2 benzinemotor en het gemak van een automatische transmissie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.