Bouwjaar | 07-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carlo Simons Auto's |
Contactpersoon | Carlo |
Adres | Kruisstraat 5B |
Postcode | 5991 EM |
Plaats | Baarlo Lb |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53430211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carlosimonsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 179 x 169 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
zeer mooie,keurig (skoda dealer) onderhouden skoda yeti 1.8 TSI 4x4 active plus met o,a;6 versnellingen, airco (climatic) cruise controle,originele 16 inch lichtmetalen velgen, stoelen achter uitneembaar,extra getint glas achter,lichtsensor en trekhaak (geremd 1800 kg)
afkomstig van de eerste eigenaar
aantoonbare onderhoudshistorie,laatste onderhoudsbeurt gehad bij km;129230
bij km 104000 motor revisie gehad,faktuur skoda dealer 5430,- ter inzage aanwezig.
inclusief set winterbanden op stalen velgen
twee sleutels en n.a.p aanwezig
apk geldig tot 13-05-2025
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Yeti | Het vervolg
Een goed verhaal verdient een vervolg. Nadat de Skoda Yeti voor het eerst was waargenomen in de zomer van 2009, is er nu een nieuwe verschijning gemeld. Of beter gezegd: twee verschijningen. De ene Yeti verlegt zijn territorium naar de stad, terwijl de avontuurlijke variant zich nog beter thuis voelt buiten de gebaande paden. Autozine stond opnieuw oog-in-oog met de Yeti...
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti.
Plus
- Zeer capabel off-road
- Vlot en zuinig on-road
Min
- Forse tildrempel bagageruimte
- Ondanks facelift op sommige punten voorbijgestreefd door concurrentie
Conclusie
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De uitrusting is iets uitgebreid, waarbij de achteruitrijcamera de grootste aanwinst vormt.
De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti. Het onderstel is niet verbeterd en ook de motoren leveren dezelfde prestaties als voorheen. Wel is het brandstofbesparende GreenTec-pakket nu in combinatie met meer motoren leverbaar, waardoor het verbruik van sommige uitvoeringen is gedaald.
Echt nieuw voor modeljaar 2014 zijn de twee uitgesproken uitvoeringen: met city look leent de Yeti zich bij uitstek voor een leven in de stad, terwijl de off road-versie een avontuurlijke uitstraling heeft. Dat laatste beperkt zich niet tot alleen de uitstraling, want dankzij de verbeterde vierwielaandrijving zijn de prestaties in het terrein nog beter geworden.