Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.442 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.442 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jan van Mourik & zn Arnhem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldoven 3 |
Postcode | 6826 TS |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 2001167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanmourik.nl/voorraad |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 179 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.123 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Stof grijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Deze Skoda Scala heeft 18280 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2021. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Bij de uitrusting van deze Skoda horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem. Daarbij kunt u het ook bedienen met de knoppen op het stuur. Telefoonaccu in het rood? Laad 'm simpel op met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Ook cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
U geniet nog meer van het rijden met uw Skoda omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Ook helpen het autonoom remsysteem en bandenspa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.