Skoda Fabia Combi 1.4-16V Ambiente

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-11-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.990 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Skoda Fabia Combi 1.4-16V Ambiente


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.990 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Maestropoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningin Julianaweg 1-B
Postcode 3155 XB
Plaats Maasland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40841444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Skoda Fabia Combi 1.4-16V Ambiente

Skoda Fabia Combi 1.4-16V Ambiente


- Kenteken: 75-HHL-3
- Merk: Skoda
- Model: Fabia Combi
- APK tot: 25-09-2025
- Tellerstand: 223990 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BXW
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1050 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- ESP en ASR
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)



Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze SKODA Fabia Combi die 223.990 kilometer op de teller heeft staan. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. 

Skoda Fabia Combi 1.4-16V Ambiente zeer nette stationcar met airco en trekhaak

Algemene gegevens

Tellerstand: 223.990 km
Carrosserievorm: Stationwagon
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: jun. 2008
Nieuw: Nee
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Kleur: Blauw
Interieurkleur: Licht grijs
Bekleding: Stof

Technische gegevens

Motorinhoud: 1.390 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 63 kW (86 PK)
Topsnelheid: 175 km/u
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Wielbasis: 246 cm
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Energielabel: D

Functionaliteit

Aantal zitplaatsen: 5
Afmetingen (LxBxH): 434 x 164 x 155 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 16.759

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- mistlampen voor

Infotainment

- Audio installatie
- Radio cd speler
- Radiovoorbereiding

Interieur

- 12Volt aansluiting
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Boordcom

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie