Bouwjaar | 19-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.945 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.945 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Topper Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koelenhofstraat 7 |
Postcode | 4004 JR |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.topperauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.131 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Seat Leon komt uit 2013, werd geleverd van 01-01-2013 tot 30-06-2014 en kostte toen € 26.615,-. Deze personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 211 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,2 liter per 100 km en hij weegt 1131 kg. De APK is geldig tot 02-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten
Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Inruil Mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.