Bouwjaar | 07-09-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-09-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.800 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans van den Heuvel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 8B |
Postcode | 6651 KS |
Plaats | Druten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18930139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansvandenheuvelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 200 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De genoemde prijs is een meeneemprijs zonder garantie. Inruil geen probleem! Al onze autos worden geleverd met een geldige apk! Omdat wij vaak onderweg zijn om autos te halen en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig even te bellen voor een bezichtiging of proefrit! 06-18930139 !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.