Bouwjaar | 07-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.070 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.070 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 403 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.448 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.923 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 43 kW, 258 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:30
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 11:00
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 281 km
Actieradius praktijk winter: 233 km
Verbruik praktijk zomer: 21.23 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.63 kWh/100km
Eigen accu, dus geen accu huur!!
Duurzaam en dynamisch, de Renault ZOE verenigt deze twee uitersten in zich. Dit is een auto uit 2018, er staat 111070 kilometer op de teller. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Ontspannen rijden begint met de juiste zit. Daar zorgen de comfortstoelen wel voor. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED-dagrijverlichting, dakspoiler, getint glas, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur of met gesproken commando's. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Ook WIFI-hotspot, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Maak de transitie naar elektris
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.