Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.029 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostland Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wasaweg 22 |
Postcode | 9723 JD |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5490318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostlandautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - feb. 2021
Referentienummer: 2
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Aanwezige accu: gehuurd
Accu laden: Type 2, 52 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.477 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.988 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket A (zonder meerprijs): 1 Week Technische Garantie
- Pakket B (zonder meerprijs): 1 Maand technische garantie
- Pakket C (zonder meerprijs): 3 Maand technische garantie
- Pakket D (zonder meerprijs): 3 Maand technische garantie incl. grote beurt en Airco check
Vanaf januari 2024 recht op € 2.000,- overheidssubsidie. U betaalt dan nog maar slechts € 12.950,- (Incl. BTW) (Zolang subsidie verstrekt wordt) !! www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte
De batterij levert een capaciteit van 52 kWh. Hiermee rijd je tot wel 395 km ver met jouw Renault Zoe E-Tech 100% electric.(WLTP).
Slechts 8.029 km op de teller!!
Er wordt een laadkabel bijgeleverd.
Batterij op basis huur 50 Kwh-accu Renault Finance.
RIJKLAAR !!
Prijs ex BTW € 12.350,-
Uitleg batterijhuur/koop:
Wanneer u ervoor kiest om met een elektrische auto te gaan rijden, krijgt u te maken met de batterij van de auto. Renault biedt u de mogelijkheid om de batterij te kopen of deze van Renault te huren. Daarbij kunt u altijd rekenen op de Renault Route Service, zelfs als de batterij leeg is!
Accuhuur-constructie:
Met een batterijhuur-constructie bent u altijd verzekerd van een batterij met ruim voldoende laadcapaciteit. Renault geeft u namelijk de garantie dat de batterij van uw Zoe altijd minimaal 75% van zijn oorspronkelijke capaciteit heeft. Komt de zogeheten State Of Health (SOH) onder dit percentage, dan zal Renault de accu van de auto vervangen.
De hoogte van het maandelijkse bedrag is geheel afhankelijk van hoeveel kilometers u op jaarbasis met de auto verwacht te gaan rijden. Zo betaald u alleen voor wat u nodig heeft. U heeft al een batterijhuurcontract vanaf €64,- per maand (22 kWh), dit is op basis van 7.500 km per jaar. (zie foto's voor de bedragen van de accuhuur)
Waar u wel rekening mee dient te houden is dat uw eigen autoverzekering vaak niet de accu meeverzekerd wanneer u een batterijhuurcontract heeft. Voordeel is dan wel dat de verzekeringspremie per maand wat lager uitvalt dan bij een batterijkoop-auto, dit komt doordat de nieuwwaarde lager ligt dan bij een batterijhuur-auto.
Koopbatterij-constructie:
Met een koopbatterij-constructie bent u zelf geheel eigenaar van de accu. U heeft dan niet te maken met maandelijkse kosten voor het gebruik van de accu. Echter za
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.