Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy 145pk

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.336 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy 145pk


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 136.336 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Friesland Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Steven 22
Postcode 9206 AX
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25223732 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.frieslandbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy 145pk VERKOCHT ! ! !


- Kenteken: VPB-20-J
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 02-08-2025
- Tellerstand: 136336 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1735 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.05 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte lengte: 293 cm
- Laadruimte breedte: 166 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 245/45/19
- Bandemaat achter: 245/45/19


Pakket: Audio pakket

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler

Pakket: Parkeer pakket

- Achteruitrijcamera
- Binnenspiegel automatisch dimmend

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen Velgen 19"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


VERKOCHT ! ! ! Let op: Alleen geopend op afspraak! Een goed rijdende Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Luxe Energy met Euro 6 motor. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De 1.6 diesel motor creëert een vermogen van 145pk en mag met de trekhaak een geremde aanhanger van maximaal 2.000kg trekken.

De Cruise Control en stoelverwarming maken uw rit comfortabel. Handsfree bellen en muziekluisteren is mogelijk door middel van Bluetooth en de Radio-CD speler. Het achteruit inparkeren wordt u erg makkelijk gemaakt door de Achteruitrijdcamera ondersteunend door de Parkeersensoren.

Verder is deze bestelbus voorzien van: Airco, Elektrisch bedienbare buitenspiegels, Spraakbediening, 6-ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie