Renault Trafic 2.0 dCi 150 EDC T29 L2H1 Comfort | Automaat | Betimmering | Navigatie | Climate Control | Weinig km | NL-bus |

€ 25.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 29.617 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 150 EDC T29 L2H1 Comfort | Automaat | Betimmering | Navigatie | Climate Control | Weinig km | NL-bus |


€ 25.445,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 29.617 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Skrynmaker 26
Postcode 8447 GH
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 633775 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.822 kg
Laadvermogen: 1.188 kg
GVW: 3.010 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 8.900 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit pakket bevat: 
- 12 maanden wettelijke garantie
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto  
- De auto wordt of is professioneel gereinigd 
- Occ. pakket bedrijfswagens: 6mnd/25000km garantie (€ 1.495 ex BTW meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 88 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 6 maanden of maximaal 25000km BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jelke Brandsma

Stoer, ruim, voordelig, veel laadvermogen, krachtige motoren en de keuze tussen handgeschakeld en automaat! Welkom bij de Renault Trafic. Met zijn praktische en moderne design is de nieuwe Renault Trafic ideaal voor de dagelijkse werkactiviteiten. Deze bestelauto heeft een perfect ergonomisch interieur met de grootste opbergruimte rondom de chauffeur en de bijrijder in zijn klasse. Daarnaast beschikt hij

over de grootste laadruimte in zijn klasse! Heb je een bedrijf en zoek je een bestelwagen die even dynamisch is als jijzelf? Dan is de nieuwe Renault Trafic voor jou gemaakt! De Trafic is leverbaar als enkelcabine en dubbel cabine en daarnaast verkrijgbaar in verschillende lengtes en hoogtes. Het herkenbare front en de C-shape led dagrijverlichting weerspiegelt de visuele identiteit van RENAULT. De gespierde grille en brede motorkap geven de nieuwe Trafic een robuuste uitstraling. Deze uit voorraad leverbare Trafic is uitgevoerd in de Comfort uitvoering en beschikt hierdoor standaard over Navigatie met bluetooth, parkeersensoren achter, elektrische ramen, regensensor, lichtsensor, airco ,cruise control en nog veel meer! Meerprijs optioneel afleverpakket inclusief 88 punten check en afleverbeurt bedraagt 1495 excl btw. geadverteerde prijs op viabovag is inclusief 

Welkom bij ABD
U kunt ons zowel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie