Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele Cabine Générique | Trekhaak | Navigatie | Cruise Control | Airco

€ 16.400,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 148.515 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Dubbele Cabine Générique | Trekhaak | Navigatie | Cruise Control | Airco


€ 16.400,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 148.515 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sutherland Sneek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kolenbranderstraat 5b
Postcode 8601 VC
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)515 - 209008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sutherland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Breedte: 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.976 kg
Laadvermogen: 1.054 kg
GVW: 3.030 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Controle & Service check
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geen nieuwe APK; APK bij aflevering, Auto van binnen en buiten gereinigd, RDW-Leges

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze Renault Trafic uit 2018 heeft 148515 kilometer op de teller. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Deze Renault is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?



Wij adverteren met vaste lage prijzen, alle geadverteerde personenauto's RIJKLAAR. Let op: Alle bedrijfswagens zijn geadverteerd exclusief afleverkosten en exclusief B.T.W. 

Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Schrijf en typefouten voorbehouden. 

Sutherland levert nieuwe auto's in de vestigingen in Leeuwarden, Heerenveen, Drachten via het agentuur distributie model. De vestigingen Leeuwarden, Heerenveen, Drachten en Sneek hebben allen ook een full service werkplaats. 

De occasions worden op transparantie wijze aangeboden.

WIJ RADEN U AAN OM VOOR VERTREK (voor een bezichtiging) BIJ DE VESTIGING TE INFORMEREN OF DE AUTO NOG BESCHIKBAAR IS. 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie