Bouwjaar | 03-10-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 328.005 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 328.005 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elting Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Akerdijk 281 |
Postcode | 1171 RC |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27841800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eltingbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jul. 2010 - sep. 2012
Modelcode: X62
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.030 kg
Laadvermogen: 1.470 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 210 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Deze Renault Master T35 2.3 dCi BE-Combinatie is nu beschikbaar bij Elting bedrijfswagens.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is eventueel mogelijk.
Wij bieden onze occasions online aan voor een scherpe netto internetprijs. Dit houdt in dat de auto wordt afgeleverd met een geldige APK, vloeistoffen controle, inclusief tenaamstelling en eventueel vrijwaren van de inruil auto.
U kunt kiezen voor aanvullende afleverpakketten inclusief servicebeurten en eventuele garanties. Een financiering behoort tot de mogelijkheden. Kijk voor de volledige foto raportage op onze website.
Wij adviseren een afspraak te maken alvorens u de auto wilt komen bezichtigingen om teleurstelling te voorkomen.
EXPORT: As official Cargo-exportpartner we provide all needed documents.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!