Renault Master 2.3 dCi 135 T35 L2H2 Work Edition Navigatie / Parkeersensoren + Camera / Trekhaak / Cruise Control / Lat-om-lat / Vloer / Sidebars

€ 27.450,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-08-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 23.804 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master 2.3 dCi 135 T35 L2H2 Work Edition Navigatie / Parkeersensoren + Camera / Trekhaak / Cruise Control / Lat-om-lat / Vloer / Sidebars


€ 27.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-08-2023
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 23.804 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Lelystad
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Artemisweg 55
Postcode 8239 DD
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 290150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 10.800 l

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Renault Master Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. In deze Renault vinden we verder een dodehoekdetectie en hill hold functie.

Even bellen voor een afspraak en deze Renault staat voor u klaar!



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging mak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie