Renault Master Barbot Polyvan D5 Hengstenuitv. Dub.Cab. 170 PK

€ 34.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 222.531 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master Barbot Polyvan D5 Hengstenuitv. Dub.Cab. 170 PK


€ 34.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 222.531 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 865 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal

Renault Master 2.3D Polyvan D5 Dubbele Cabine, Hengstenuitvoering, 125 kw., 170 PK., 2.299 cm3., 11-06-2018, trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., apk t/m 11-06-2022, 2.635 kg., laadvermogen 865 kg., Euro 6, 5 Persoons, Audio Bluetooth/MP3, Airco, 6 versnellingen, armsteuntje bestuurders- en passagiersstoel, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, bestuurders- en passagiersstoel van zwart/grijs skai bekleding, bank is van zwart stof, 222.531 km., 2 kledinghang haakjes in cabine, links en rechts in de cabine een gordijn- of kledinghang stang, airbag bestuurder, 2 sleutels met handzender, centrale vergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, 5 X hoofdsteunen, verlichting rechts in de cabine, grote opbergruimte boven in de cabine, ramen links en rechts in de cabine, raam met beschermtralies in tussenschot, beschermtralies bij de achterlichten, 3e remlicht, Airco, Cruise Control, bindbalk op de achterdeur, laadklep verklikker (er is eventueel een bankverbreding voor een slaapgelegenheid bij te bestellen!)

Paardengedeelte:

Hengstenuitvoering met deuren in 2 delen (boven en onder te openen)
Schuifraam met beschermtralies linksvoor
Schuifraam met beschermtralies linksachter
Schruifraam met beschermtralies rechtsachter
2 Grote dakluiken
Ventilator
2 bindogen links en rechts rechterkant
2 bindogen links en rechts linkerkant
2 X TL buis verlichting (boven achterdeur en zijklep)
Sulky supports op de achterdeur
2 hoofdstelhaken links en rechts
Binnenhoogte is 2.20 meter

Prijs is € 34.950,= exclusief de b.t.w.

*** Voor de drafliefhebbers onder ons; de vorige eigenaar van deze paardenauto was Ecurie Sebastien Guarato (trainer van o.a. Bold Eagle winsom € 5.000.567 en de recent tweevoudige Prix D'amerique Winnaar Face Time Bourbon de 6 jarige hengst met een winsom van 2,6 miljoen!). ***

*** Wij kunnen alles voor u verzorgen wat u nodig heeft voor het exporteren van uw voertuig!!! ***

*** Mocht u een financiering wensen (kan bij deze auto al vanaf € 580,85 / maand zonder aanbetaling en/of restsom, als u wat aanbetaald of een restsom inbouwd zal het maandbedrag uiteraard lager worden!), neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie