Renault Master 2.3dci 150pk L3/H1 Automaat Airco Euro 6

€ 13.650,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 202.339 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master 2.3dci 150pk L3/H1 Automaat Airco Euro 6


€ 13.650,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 202.339 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veenhuizen Bedrijfsauto's BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boerakkerweg 1
Postcode 9361 TK
Plaats Boerakker
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.veenhuizenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.366 kg
Laadvermogen: 1.134 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,47 l/100km (1 op 13,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,94 l/100km (1 op 12,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).

Laadruimte afmetingen:
Lengte: 400CM
Breedte: 200 CM
Hoogte: 320 CM

Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.

Deze Renault Master staat voor u klaar. Een geweldige, nog jonge occasion die goed is voor gemakkelijk nog een tonnetje of twee op de teller. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook twee achterdeuren, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem horen tot de voorzieningen op deze auto.

Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

= Bedrijfsinformatie =

U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk.
Kijk voor meer informatie en ons complete aanbod op Veenhuizenbv.NL, Veenhuizen bedrijfsauto's B

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie