Porsche 911 Targa 3.6 Carrera 4, Elektrisch dak, Vol leder

€ 52.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.676 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Porsche 911 Targa 3.6 Carrera 4, Elektrisch dak, Vol leder


€ 52.500,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.676 km
Deuren 2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 3.596 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cabrioland B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zonweg 30- 34
Postcode 2516 BM
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3817501 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cabrioland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jul. 2006 - aug. 2008

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 280 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 185 x 131 cm
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 415 kg
GVW: 1.900 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 272 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 16,6 l/100km (1 op 6,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil & financiering mogelijk. Tevens onderhoud & APK. Reparatie airco's. Levering & montage softtops. Levering en montage winterbanden.
Volg ons op facebook www.facebook.nl/cabrioland en twitter: https://twitter.com/#!/cabriolandnl

Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur en zaterdag van 9.30 tot 17.00 uur.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie