Porsche 911 4.0 GT3 RS, PTS, Weissach, PCCB, Front PPF, noselift, kuipstoelen, sp.chrono, matrix-LED, carbon

€ 474.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2024
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.124 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Porsche 911 4.0 GT3 RS, PTS, Weissach, PCCB, Front PPF, noselift, kuipstoelen, sp.chrono, matrix-LED, carbon


€ 474.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2024
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.124 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Modelcode: 992
Referentienummer: 36,13

Technische informatie
Koppel: 465 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 296 km/u
Ledig gewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
CO2-uitstoot: 305 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 19-04-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium - Brandstof (€ 695 meerprijs): De kosten voor het afleverpakket op deze auto bedragen 695,- euro. In dit pakket zit een reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Reconditioneringsbeurt, Volle tank brandstof

Dit betreft een unieke en luxe uitgevoerde Porsche 911 4.0 GT3 RS (6-cilinder, 525 pk). Kleur: British Racing Green (Paint to Sample). Deze auto heeft slechts 3.124 km gereden, is afkomstig van de 1e eigenaar en verkeert in absolute nieuwstaat. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Voorzien van vele opties zoals: Porsche Doppelkupplung (PDK), Paint to Sample, beschermfolie voorzijde, Weissach-pakket (o.a. voorklep, dak, raamdriehoek en buitenspiegels bovenschaal in zichtbaar carbon (hoogglans), achtervleugel (beweegbaar deel) in zichtbaar carbon (hoogglans), vastgeschroefde rolkooi achteraan in zichtbaar carbon (satijnglans), deurgreep in zichtbaar carbon (satijnglans), stabilisatoren op voor- en achteras, koppelstangen op achteras alsmede stuwkrachtveld van met koolstofvezel versterkte kunststof (CFRP), gesmede lichtgewicht Magnesium wielen), Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels zwart hoogglans, Club Sport pakket met extra legale 1 kg brandblusser, liftsysteem vooras, volledige kuipstoelen, interieur Weissach-pakket met uitgebreide items in leder en Race-Tex zwart/GT-zilver, zonnekleppen Race-tex, bekleding stuurkolom leder, deksel middenconsole Race-tex met 'PORSCHE'-logo, pedalen in aluminium en voetsteun van aluminium, interieurpakket sierlijsten carbon, dorpellijsten van carbon met modellogo verlicht, sportuitlaatsysteem (eindpijp zwart), Sport Chrono Pakket, Porsche Active Suspension Management (PASM sportonderstel -20 mm), achterasbesturing met sportinstelling, stuurbekrachtiging plus, BOSE® Surround Sound System, getinte matrix LED-koplampen incl. Porsche Dynamic Light System (PDLS Plus), exclusive achterlichten, 20-/21" gesmede lichtmetalen magnesium velgen (GT3 RS) gespoten in zijdeglans zwart, licht design pakket, Porsche Communication Manag

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie