Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.896 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.896 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobimall Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aasterbergerweg 10 |
Postcode | 6101 AD |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 249911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pordon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jan. 2016 - dec. 2018
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 306 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 188 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
De kenner spitst zijn oren bij het horen van 'TARGA' en 'GTS', dat dit beiden ingrediënten zijn van deze Porsche maakt het al helemaal bijzonder. Met slechts 36.000 km ervaring is dit een Porsche van een uitzonderlijke hoge kwaliteit die in een onberispelijke staat verkeert! In heel Europa is een exemplaar als deze bijna niet te vinden! De auto is voorzien van een glascoating dat voor extra bescherming en een uitzonderlijke hoge glans zorgt. De vorige eigenaar liet de auto zelfs in de garage staan bij een dreigende regenbui! Deze Porsche 911 TARGA 4 GTS wordt afgeleverd met de allergrootste zorg. Wij hebben net groot onderhoud uitgevoerd waarbij tevens de voorbanden zijn vernieuwd. Wij durven te stelen dat dit een toekomstige klassieker is in deze unieke uitvoering. De kenners zullen de kleine "duck tale achterspoiler opmerken die de auto nog meer unieker maken.
= Bedrijfsinformatie =
Mobimall / PORDON is ontstaan uit passie voor auto's en liefde voor het vak. Wij zijn bij uitstek dé specialist voor de merken: Audi, Porsche, Mercedes en Volkswagen.
Uiteraard leveren wij alle merken auto's. Wij luisteren uitgebreid naar uw wensen en geven u altijd onafhankelijk het beste advies.
Mobimall / PORDON dé mobiliteitswinkel waar de klant centraal staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.