Bouwjaar | 25-10-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.641 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.641 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Lennaerts, vestiging Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rudolf Dieselweg 22 |
Postcode | 5928 RA |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3870782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 360 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg
Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 471 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 16 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,888888888889 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Vakgarant (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG: Inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt, nieuwe APK en mobiliteitshulp
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Vakgarant (12 maanden)
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
De geadverteerde prijs van 14.950 is inclusief mogelijke sepp subsidie van 2000,-
U betaald bij ons 16.950,- en kunt zelf de subsidie van 2000,- euro aanvragen.
Prijs zonder subsidie betreft 16.950,-deze prijs is geheel riijklaar, inclusief onderhoudsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie en nieuwe APK keuring. Daarnaast altijd voorzien van 12 maanden mobiliteitshulp middels de Vakgarage Pechhulp.
*** Bij auto's boven EUR 4.500,- is reeds standaard 12 maanden BOVAG garantie inbegrepen. ***
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lennaerts, een autobegrip in het zuiden van Nederland. Een onderneming met vestigingen in Venlo en Roermond waar u terecht kunt voor al uw mobiliteitswensen. Voor de aanschaf, financiering, leasing of verzekering van alle merken nieuwe, of gebruikte auto's en bedrijfswagens. Onder het label van "Vakgarage" kunt u bij ons terecht voor professioneel onderhoud, reparatie, APK, snelservice en schadeherstel van alle merken auto's.
Wij heten u van harte welkom in onze bedrijven, graag tot ziens.
Ondanks dat wij de advertenties met de grootst mogelijke zorg maken zijn druk en zet fouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.