Peugeot 5008 1.6 THP Active 7p.

€ 2.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-04-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.563 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 5008 1.6 THP Active 7p.


€ 2.750,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 159.563 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Heijden Auto's Nistelrode
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kleinwijk 26
Postcode 5388 PR
Plaats Nistelrode
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51256549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderheijdenautosnistelrode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 184 x 164 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Deze Peugeot 5008 komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 33.822,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1465 kg. De APK is geldig tot 03-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.Deze Peugeot 5008 komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 33.822,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1465 kg. De APK is geldig tot 03-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.Deze Peugeot 5008 komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 33.822,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1465 kg. De APK is geldig tot 03-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 5008 | Topmodel

De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?

Autotest | Peugeot 5008 Topmodel

De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • zeer ruim
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • vertraging bij accelereren en regenereren
  • hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn

Conclusie

De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.

Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.

Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!

Deel deze advertentie