Bouwjaar | 21-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.347 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.347 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.229 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Happy Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudse Rijweg 635 |
Postcode | 3031 CG |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14971177 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.happycarsunal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R14
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 162 x 166 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De auto is van binnen en van buiten in Nette staat..
Motorisch en Technisch Prima.. Zeer goed onderhouden..
Rijdt en schakelt goed.. Originele kilometerstand..
Nationale Autopas aanwezig.. Nieuwe APK bij aflevering
= Bedrijfsinformatie =
VOOR MEER INFO BEL: 06-14971177
Kijk Voor Meer Nette Occasions Op Ons Overige Advertenties. Wij Hebben een Dagelijkse Wisselende Voorraad Van +/- 75 Auto's.
Kijk ook op onze Website voor meer Occasions :
Www.happycarsunal.nl
Autobedrijf Happy Cars Rekent Geen Afleveringskosten-
Wilt U een Goedkope Autoverzekering? Happy Cars Regelt dat Voor U.
Het Financieren en Verzekeren van uw Auto is onze Specialiteit.
U bepaalt hoeveel U Betaalt.!
Wij kunnen Alles voor u Verzorgen. Informeer gerust en Vrijblijvend naar de Voorwaarden.
Buiten deze openingstijden op afspraak.
Koffie Staat al Klaar..
Openingstijden :
Maandag - 09:00 t/m 18:00
Dinsdag - 09:00 t/m 18:00
Woensdag - 09:00 t/m 18:00
Donderdag - 09:00 t/m 18:00
Vrijdag - 09:00 t/m 18:00
Zaterdag - 09:00 t/m 17:00
Zondag - Op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!