Bouwjaar | 16-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.017 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.017 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oerlemans Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weefraam 11 |
Postcode | 5051 HL |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53414821 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | oerlemansautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini Mini 1.5 One D Business Edition
- Kenteken: TG-571-B
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 21-05-2025
- Tellerstand: 201017 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1496 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: B37C15A
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1150 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 398 cm
- Hoogte: 1425 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Park Assist Pack
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Oerlemans Auto's
Weefraam 11
5051HL Goirle
06-53414821
oerlemansautos@gmail.com
oerlemansautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.