Bouwjaar | 22-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.221 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.221 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel R. Koning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostendeweg 27 |
Postcode | 9723 HJ |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50410776 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.135 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Het gaat hier om een zeer goed ,en sportief uitziende Mini van bouwjaar 2008.
De auto is voorzien oa:
Apk tot 27-05-2025
Rondom zgan banden.
Airco
Professioneel gewrapped dak engelse vlag.
De auto loopt en rijd zoals het hoort.
Inruil is mogelijk tegen handelsprijs.
Professioneel gewrapped dak in de Engelse vlag
Apk is tot 27-05-2025.
Welkom bij autobedrijf Koning te Groningen.
We staan al jaren bekend om de verkoop van betrouwbare en betaalbare auto's
Onze auto's worden allemaal afgeleverd met een nieuwe of recente apk.
Worden van binnen en buiten gereinigd en voorzien van een osmose behandeling.
Onderhoudsbeurt en distributie.
Inruil is bij ons altijd mogelijk tegen handelsprijs.
Om teleurstelling te voorkomen kunt U beter eerst contact met ons opnemen voordat u onze kant op rijd.
We zijn 7 dagen in de week bereikbaar op 06-50410776
Openingstijden zijn :
Maandag tm zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur
Zondag op afspraak!!!leuke auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.