Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ceinture de sécurité 3 points avec système d'alerte, système d'aide à la conduite : système de détection de somnolence, extension de garantie : 5 ans / 150 000 km, vitres arrières teintées, câble de charge mode 3 (type 2), volant (simili cuir) avec multifonction, jantes LM 17 (jantes décoratives bicolores), navigation en lien avec le smartphone (via Apple Carplay / Android Auto / ...), pneus 215 / 50 R 17, housse de siège / sellerie : tissu, 4 haut-parleurs, rétroviseurs extérieurs rabattables, électrique moteur 150 kW (cont. 68 kW), éclairage du coffre, hayon avec becquet intégré, système de chauffage/climatisation : pompe à chaleur, batterie HV 64 kWh, affichage des instruments, écran couleur 7 pouces, carrosserie : 5 portes, feu antibrouillard arrière , chargeur embarqué (jusqu'à 11 kW), réception radio numérique (DAB+), kit de réparation de pneus, système de service : MG iSmart-Lite-System, siège avant gauche réglable (6 positions), siège avant droit réglable (4- voie), prise (connexion 12V), 3 ports USB supplémentaires, interface Bluetooth, interface Smartphone (Apple CarPlay & Android Auto), système de freinage antiblocage (ABS), électronique. Programme de stabilité (ESP), jantes LM, transmission pour véhicule électrique, climatisation automatique, airbag côté passager désactivable, airbag côté conducteur/passager, vitres avant électriques, fixations Isofix pour sièges enfants sur les sièges arrière (incl. i- Taille sièges enfant), tête Airbag épaule avant, dossier de siège arrière divisé/repliable (60:40), airbag latéral avant, vitrage arrière assombri (Privacy Glass), verrouillage centralisé avec télécommande, vitrage teinté, fonction auto-hold, aide à la conduite système : Speed Limit Assist (SAS), Système d'aide à la conduite : assistant embouteillage (TJA), régulateur de vitesse (tempomat) avec contrôle de distance ACC, direction assistée, rétroviseurs extérieurs chauffants, commutation automatique des phares/capteur de lumière, système d'aide à la conduite : assistant de feux de route (IHC), feux arrière à LED, phares à LED, feux de jour à LED, aide au stationnement arrière, Système d'aide à la conduite : alerte active de sortie de voie (LKA), système d'aide à la conduite : assistant de freinage d'urgence autonome (AEB), aide à la conduite système : avertissement de sortie de voie (LDW), système de surveillance de la pres
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG 4 | IJskoud de voordeligste
MG heeft als missie elektrische auto's betaalbaar te maken. Daarom bood het van oorsprong Engelse merk, dat nu in Chinese handen is, al een scherp geprijsde SUV en stationcar aan. Een gewone, middelgrote hatchback ontbrak echter nog. Daarom is het nu tijd voor de MG 4: de voordeligste elektrische middenklasser van Nederland!
De MG 4 is een middenklasser met elektrische aandrijving. Het onderstel en aandrijving deugen. De ergonomie en verfijning staan niet op het niveau van de concurrentie. De scherpe prijs maakt dit goed.
Plus
- scherpe prijs (vooral in basis-versie)
- prima rijeigenschappen
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matige afleverkwaliteit door fabriek
- 1-pedaal rijden niet mogelijk
- verwarming weet temperatuur niet constant te houden
Conclusie
Met de 4 biedt MG de voordeligste elektrische auto in het midden segment aan. De grote vraag is dus: heeft MG bezuinigd om tot de lage prijs te komen of biedt de 4 hetzelfde product aan tegen een scherpere prijs?
Het antwoord luidt: iets er tussenin. MG heeft niet zozeer bezuinigd, maar het is wel duidelijk dat het merk nog steeds bezig is om zichzelf uit te vinden. De ergonomie, bediening en verfijning zijn daarom niet van het niveau van de gevestigde orde. Daarnaast werden beide auto's die voor deze test zijn gebruikt geplaagd door onvolkomenheden die door zowel de fabriek als de dealer hadden moeten worden opgespoord vóór aflevering.
De onvolkomenheden kunnen gelukkig eenvoudig worden opgelost met software-updates en de lage prijs compenseert de overige bezwaren ruimschoots. Bovendien is de MG 4 het eerste model dat gebruik maakt van een nieuw platform met een nieuwe aandrijflijn en daarmee staat het merk wel degelijk op het niveau van de concurrentie. De basis-uitvoering is veruit de slimste keuze en maakt de MG 4 ijskoud de voordeligste!