Bouwjaar | 26-02-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.720 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 21.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.720 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Verdel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuideinde 29c |
Postcode | 2371 BP |
Plaats | Roelofarendsveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3316630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoverdel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.260 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Mazda MX-5 komt uit 2018, werd geleverd van 01-01-2017 tot 31-07-2018 en kostte toen € 49.897,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 215 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 975 kg. De APK is geldig tot 11-03-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Kom vrijblijvend bij ons langs en bekijk onze voorraad.
Aflevering internetprijs met nieuwe APK ook mogelijk. Onze verkopers kunnen u alles vertellen over de verschillende pakketten. Afleverpakketten vanaf EUR 300 met garantie en nieuwe APK. Afleverpakket vanaf EUR 495 met volledige garantie en nieuwe APK voor auto's vanaf EUR 5000.
In onze afleverpakketten zit een afleverbeurt, controle en eventueel vervangen van de distributieriem, extra controle en of vervangen van banden en remmen!
Vraag onze verkopers voor meer informatie over de afleverpakketten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!