Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Sportive | SCHUIF-KANTEL DAK | 4 X 4 | RONDOM ZICHT CAMERA | LEDEREN BEKLEDING MET STOELVERKOELING | | VOL OPTIES |

€ 28.340,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.330 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Sportive | SCHUIF-KANTEL DAK | 4 X 4 | RONDOM ZICHT CAMERA | LEDEREN BEKLEDING MET STOELVERKOELING | | VOL OPTIES |


€ 28.340,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.330 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Apeldoorn Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenbokstraat 9
Postcode 7324 AZ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5333085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.648 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,82 l/100km (1 op 10,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Basis Afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- Minimaal 1 jaar geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- 6 maanden / 7500 KM vrij van onderhoud
- Complete reinigingsbeurt binnen en buiten
- Technische inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
- Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden
- € 25,- brandstof of volle accu
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 6 maanden / 7500 KM vrij van onderhoud, Minimaal 1 jaar geldige APK, Technische inspectie

Autlet

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-5. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. U bent in deze Mazda ook voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimme

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie