Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Knoop Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 7 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopweb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.507 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 30-06-2030
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: KNOOP PAKKET NIEUWE AUTO (All-in prijs) :
- 0 -beurt
- Reinigen van het voertuig
- Wielslotset
- Luxe kentekenplaten
- €50,- brandstof
- RDW-Leges
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Direct uit voorraad leverbaar Mazda CX-5 e-Skyactiv G Mild Hybrid 165pk automaat in de Centre-Line uitvoering met als extra Connectivity & Convenience Pack in de kleur Deep Crystal Blue Mica. Betreft een nieuwe auto zonder kentekenregistratie. Nu met € 4.150,- VOORRAADKORTING!
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit komt; hij heeft slechts 10 kilometer afgelegd. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Mazda CX-5 een achteropkomend verkeer waarschuwing. Natuurlijk behoren electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.