Bouwjaar | 30-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.582 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.582 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goldenstone Cars B.V. |
Contactpersoon | M.Altintas |
Adres | Binnenhavenweg 15 |
Postcode | 8211 AA |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54332223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goldenstonecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieurkleur: Black/havana brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
2e Eigenaar,Navi,Clima,Cruise,Camera,HY Display,LM Velgen,Trekhaak,N.A.P,APK tot 12-2025
Goldenstone Cars B.V. (Groothandel) heeft altijd c.a. 300 gebruikte occasions op voorraad met aantoonbare historie. Omdat wij ook al 20 jaar actief zijn in de auto branche kunnen wij altijd auto's leveren tegen scherpe prijzen!
Al onze auto's worden aangeboden tegen scherpe prijzen zonder bijkomende kosten. De prijs die je ziet is ook de prijs wat je betaald bij aanschaf!
All our care are offered at competitive prices without additional costs. The price you see is also the price you pay when purchasing!
Inruil en financiering is mogelijk bij ons!
Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
Voertuigen tenaamstellen is bij ons op locatie mogelijk!
Wij verzorgen zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Pa piere mit Anmeldung und Versicherung.
Bekijk onze website voor meer foto's en al onze diensten.
www.goldenstonecars.nl
Voor meer info kunt u altijd bellen naar Tel: 0320 22 45 00 of Mobiel: 06 54 33 22 23
Bij alle aangeboden voertuigen zijn schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.