Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 175.947 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 175.947 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep DIGO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reinier de Graafweg 2a |
Postcode | 2625 DA |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 5150000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyotadigo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2020
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK.
- Basis pakket (€ 599 meerprijs):
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Geldige APK min. 6 mnd.
- Standaard onderhoudsbeurt*
- Distributie vervangen indien nodig (tegen meerprijs)
- Banden minimaal 2.5 mm
- Volledige Technische inspectie*
- Pechhulp* Benelux
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof 15 liter
- Garantie* wettelijk*
- Bovag pakket (€ 899 meerprijs):
- Tenaamstellingskosten
- Interieur reinigen
- Exterieur reinigen
- Steenslagbehandeling*
- Nieuwe APK
- Minimaal 2 sleutels
- Onderhoudspakket* volgens fabrieksvoorschriften
- Distributie vervangen (binnen 15.000km./ 12 mnd. incl.)
- Banden minimaal 3.5 mm
- Airco onderhoud
- Volledige Technische inspectie**
- Bovag 40 punten certificaat
- Pechhulp* 12 mnd. Europadekking
- Nieuwe pasvorm matten
- Interieur reinigen
- Brandstof Halfvolle tank
- Gratis vervangend vervoer
- Garantie 12 mnd. BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
**SUPER-AUTO-DEAL!!!*Deze Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Sport Selected staat in de showroom staat aan de Motorenweg 25 te Delft. Deze van eerste eigenaar ( eind 2019) en 100% onderhouden mooie en luxe CX-3 is onder andere voorzien van Navigatie, Parkeersensoren, Cruise Control, DAB radio, Dimlicht automatisch, Regensensor, Climate control, Lichtmetalen velgen en natuurlijk nog veel meer! Het is absoluut de moeite waard om deze CX-3 te komen bekijken in onze showroom. Wenst u eventueel meer informatie? Bel gerust met onze verkoopadviseurs via 015-515 00 85.
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg gemaakt. Het is echter mogelijk dat in de advertentietekst bepaalde opties en/of accessoir
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.