Bouwjaar | 01-01-1971 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.742 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.930 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1971 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.742 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 4.930 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oldtimerfarm |
Contactpersoon | Xavier Molenaar |
Adres | Steenweg op Deinze, 51C |
Postcode | 9880 |
Plaats | Aalter |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)472 - 401338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oldtimerfarm.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Oldtimerfarm:
Oldtimerfarm is gespecialiseerd in verkoop in opdracht van oldtimers en collectiewagens en we zijn fier u deze wagen te mogen aanbieden.
Centraal gelegen, in België, te 9880 Aalter, Steenweg op Deinze 51C, op 1 uur van Frankrijk, 1,5 uur van Nederland en 2,5 uur van Duitsland, kunt u deze wagen bewonderen tesamen met de +300 andere collectiewagens die we aanbieden. Onze jarenlange expertise staat ter beschikking van wie in vertrouwen en degelijk geadviseerd zowel een wagen wenst te verkopen als aan te kopen.
Wij verkopen in consignatie en geven - in alle transparantie - advies aangepast aan uw wensen, ervaring en kennisniveau. Inspectie op de brug en testrit zijn hierbij vanzelfsprekend en kosteloos. Prijzen zijn alles inbegrepen, meestal BTW niet-aftrekbaar, vrij van import- of andere belastingen binnen de Europese Unie. Wij kunnen, indien gewenst, voorzien in Belgische, Franse of Nederlandse technische keuring. Levering (wereldwijd), stalling, onderhoud en herstelling behoren tot onze core-business.
Op onze website vindt u per wagen een zeer uitgebreide fotoreportage (+100 foto's). Voor een uitgebreidere beschrijving, een gedegen advies en met al uw vragen kunt u uiteraard telefonisch, via e-mail of mits een bezoek bij ons terecht.
Oldtimerfarm is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 17u (zonder afspraak). Op zondag zijn we gesloten en op maandag enkel op afspraak te bezoeken. We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen!
Informatie en prijzen onder voorbehoud van wijzigingen en/of drukfouten. Meer info over onze privacy, GDPR en cookie policy: https://www.oldtimerfarm.be/privacy_policy_oldtimerfarm.pdf
Contacteer ons:
Xavier: 0032 472 40 1338 (NL, FR, DE, EN, IT) info@oldtimerfarm.be
Olivier: 0032 473 11 7300 (NL, FR, DE, EN) olivier@oldtimerfarm.be
Oldtimerfarm uit Aalter verkoopt ook graag uw oldtimer of collectiewagen in opdracht. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met Xavier of Olivier.
Volgende afspraken op beurzen:
Oldtimers and Coffee
o 06/08/2023
o 01/10/2023
Opendeur Weekend
o 02-03/09/2023 and Oldtimers and Coffee
09-10/09/2023 De Panne 4 Cars
https://www.oldtimerfarm.be/nl/events.php
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.