Land Rover Range Rover Sport P400 HST | Panorama l Carbon | Luchtvering | HUD | Elek.Trekhaak
€ 77.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.836 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P400 HST | Panorama l Carbon | Luchtvering | HUD | Elek.Trekhaak
€ 77.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.836 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C Gallery Exclusive |
Contactpersoon | Cris de la Torre Diaz |
Adres | George Marshallweg 7 |
Postcode | 1689 ZS |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgalleryautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.405 kg
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
MC - 4362
Behalve een markant design biedt de Land Rover Range Rover Sport ook uitstekende rijkwaliteiten en zeer veel ruimte. Met een zescilinder benzinemotor en een automatische transmissie beschikt deze Land Rover over uitstekende prestaties. Veel leuke extra's heeft deze auto. Om maar wat te noemen: de elektrisch bedienbare achterklep en het stijlvolle lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Van hobbels en bobbels in de weg voelt u helemaal niets, dankzij de zijdezachte luchtvering en de comfortstoelen. Overdag een weidse zichthoek en 's avonds het lichtspel in de binnenruimte: dat geeft het glazen panoramadak! Ook de passagiers achterin ervaren het ultieme comfort, dankzij de verwarmde achterbank. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: smartphone connectiviteit, full map navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De elektronische systemen in deze Land Rover helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En bij het parkeren zijn het de parkeersensoren voor en achter die voorkomen dat u andere voertuigen raakt. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Natuurlijk is deze Land Rover Range Rover Sport voorzien van cruise control. Even niks om achter de auto te hangen? Dan is de elektrisch inklapbare trekhaak superhandig. Ook sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer en centrale
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!